page_banner

T140/170 Resin Bond Abrasive Diamond Fickert

T140/170 Resin Bond Abrasive Diamond Fickert

Origine: Cina
Codice: DSB-001
Lunghezza: 135 mm Larghezza: 55 mm Spessore: 30 mm
1 pz ≈ 620 g
Materiale: Diamante + Res


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Sustanza

U fickert di diamante di resina-bond hè utilizatu nantu à a linea di lucidatura automatica cuntinuu per a macinazione media in ceramica è a macinazione fine, cum'è un novu tipu di abrasiu per rimpiazzà a mananesite tradiziunale un brasivu, hà i vantaghji di una bona nitidezza, un altu effettu di macinazione, un eccellente grinding ellect, bassu. a contaminazione ambientale è a longa vita di travagliu.

Resin Fickert

1. Long life span, high sharpness è bona qualità lucidatura.

2. Resin bonded fickert hè usatu per grinding fine è precisione grinding nant'à lastre di granitu in machine à macinazione automatica.

sda15

Display di u produttu

sa
asdas
asda

Vantage

1.Electricity risparmiu: u so sharpness pò riduce u stress di grinding head, cusì riduce l'abrasione di a macchina.
2.High efficienza: u so super high sharpness pò migliurà a vitezza di trasmissione di trasmette cinturione è migliurà l'efficienza di pruduzzione.
3.High glossiness: pò purtà 10 gradi di più in petra high glossiness.Inoltre, a so homogenizazione riduce a pussibilità di u colpu di a superficia di a petra è a inestabilità di lucidità.
4.Alta qualità: alta tecnulugia, equipamentu di pruduzzione informatizzatu è strettu cuntrollu di qualità guarantiscenu a nostra fornitura di prudutti d'alta qualità, un altu rapportu di costu-efficienza.

ASDS16
Model NO. Resin Fickert
Usu Lucidatura di lastre di granitu / piastrelle
Diamitru T140/T172
Keyword1 Resin Fickert per granitu
Keyword2 Lucidatura Fickert
Keyword3 Strumenti di diamante per a petra
origine Cina

1.Quality Control: Sicondu i prudutti di prima classe cum'è l'ugettivi di a tecnulugia, ricerchemu i prudutti di bona qualità per suddisfà i clienti.
2.In a gestione, implementemu sistema di gestione di qualità ISO9001-2008, gestione di rendiment, sistema ERP, per assicurà a qualità di i prudutti è i servizii di l'impresa.
3 .U cuncettu : U dirittu hè u megliu !
Scopu di qualità: esse un fabricatore mundiale di strumenti di diamanti

DIAMOND FICKERT CARATTERISTICHE DI PRODOTTI

1. Risparmio di l'electricità: a so nitidezza pò riduce u stress di a testa di macinazione, riducendu cusì l'abrasione di a macchina.
2. Alta efficienza: u so super high sharpness pò migliurà a vitezza di trasmissione di trasmette cinturione è migliurà l'efficienza di pruduzzione.
3. High glossiness: pò purtà 10 gradi di più in petra high glossiness.Inoltre, a so homogenizazione riduce a pussibilità di u colpu di a superficia di a petra è a inestabilità di lucidità.
4. Alta qualità: alta tecnulugia, equipamentu di pruduzzione informatizzatu è strettu cuntrollu di qualità guarantisci u nostru fornimentu di prudutti d'alta qualità, un altu rapportu di costu-efficienza.

spedizione

spedizione 1
spedizione 2

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi