page_banner

Scelta di l'attrezzi abrasivi per a macinazione di pietra

图片1

Quandu grinding stone, sarà certamente aduprà abrasivi è abrasivi, scontru petra differente, a scelta di abrasivi ùn sò micca listessi.Oghje, Quanzhou Tianli Co., Ltd per parlà di l'scelta di arnesi di grinding è abrasivi quandu grinding stone.

1.Discu di macinazione di diamanti

 U discu di macinazione di diamante hè fattu da sinterizzazione abrasiva di diamante.Perchè ùn hè micca largamente utilizatu in a nostra industria, a numerazione hè ingombrante, per quessa hè omessa quì è ùn serà micca detallatu.

 Vantaghji: adattatu per a maiò parte di a trituratrice di petra;Hè UNA STRUMENTA IDEALE DI TRITURA CON VELOCITA' DI TRITURAZIONE RAPIDA, UNA BONA RESISTENZE A L'USURA, UNA FORTA FORZA DI ATTENTAZIONE DEL GRANO, UNA ALTA efficienza di macinazione è un costu bassu di macinazione.

Disadvantages: faciuli di masticari a petra, portanu prublemi à u prucessu di seguitu;A numerazione successiva di macine hè tediosa.

2. Terre amara, petra di resina (bloccu)

A terra amara, a macina di resina (bloccu) hè fatta di terra amara, resina è altri materiali cum'è materiali di riempimentu adesivu, è u materiale di macinazione hè cast è cottu.Ampiamente utilizatu in a linea di trasfurmazioni di petra, ancu utilizatu da parechje imprese prufessiunali di rinnuvamentu di petra.Ci hè dui tipi di numerazione, unu hè per u numeru di l'articulu, l'altru hè u numeru numeru:

Numeru di articuli: 36, 60, 120, 240, 400, 800.

Numeru: 1, 2, 3, 4, 5, 0 (numeru di lucidatura).

Vantaghji: Alta qualità di macinazione è stabilità;bona adattabilità, forti cuntrullabilità;E cose boni sò boni.

Mancanze: petra grinding domestica (bloccu) numeru di lucidatura (0) a qualità ùn hè micca stabile, luce povira;Pietra di macinazione impurtata (bloccu) prezzu generale nantu à u latu altu (cum'è: 5EX, 10LG).

图片2

3. Pezza di rinnuvamentu di petra, pezzu di macinazione d'acqua

Pezza rinnuvata di petra, pezza di macinazione d'acqua per via di l'abrasivi chì cuntenenu micro polvere di diamante, cusì hè ancu cunnisciuta cum'è pezza di macinazione d'acqua di diamante, spessu si riferisce à u pezzu di petra rinnuvatu cum'è un pezzu duru, è u pezzu di macinazione d'acqua cum'è un pezzu molle.(Mulinu d'acqua hè largamente usatu in bordu, Angle, trattamentu di macinazione in forma speciale.)

Perchè hè faciule da portà è aduprà, hè favuritu da a maiò parte di l'imprese di rinnuvamentu di petra.Hè divisu in dui tipi di numeru internaziunale è numeru domesticu:

I numeri internaziunali sò 30 #, 50 #, 100 #, 200 #, 400 #, 800 #, 1500 #, è 3000 #.

U numeru domesticu hè;30 #, 50 #, 150 #, 300 #, 500 #, 1000 #, 2000 #, 3000 #.

Da i dati sopra, si pò vede chì u numeru di a prossima maglia hè basicamente 2 volte di u numeru di l'ultima maglia.In teoria, stu disignu di formula pò assicurà chì a prossima pala pò eliminà i scratch di a pala superiore.

Vantaghji: praticabilità forte, largamente usata;Facile à purtà è aduprà.

Inconveniente: A superficia di u materiale di petra chì hè stata terra mostra una sensazione secca (fade, i capelli sò bianchi).

In sintesi, ùn hè micca difficiule di vede chì in più di l'scelta di a machina è l'equipaggiu, l'scelta di l'arnesi abrasivi è di i materiali abrasivi hè ancu cruciale, chì affetta direttamente l'output di l'impresa, affetta l'ingudu di l'impresa, affetta. l'ingudu di l'individuu, è afecta à ognunu di noi.Dunque, suggerimu chì l'imprese qualificate anu da sceglie strumenti abrasivi è abrasivi più convenienti per riduce i costi, migliurà a pruduzzioni è migliurà i guadagni.

Leghjite stu articulu, duvete avè una cunniscenza più di l'scelta di strumenti abrasivi.Avà dinù deve sapè à sceglie lu, s'è stu articulu ùn pò aiutà vi, vulete sapè di più, vi benvenutu à Tianli abrasive tools Co., LTD.Cunsulta.


Tempu di Postu: Dec-15-2022