page_banner

Trattamentu di lucidatura di marmura è flussu di prucessu

图片3

Marble per via di l'usu di un longu tempu, apparirà nantu à a superficia di a superficia di u cristallu di marmura a luminosità è a splendore sparisce, affettanu u disignu generale di a decorazione di a casa, allora avemu in a superficia di u cristallu di marmura a luminosità è a splendore sparisce, aduprate ciò chì u metudu pò. fà brilla a superficia di u cristallu di marmura ?In questu casu, avemu bisognu di pulisce u marmaru per restaurà u lustre di a superficia cristallina di u marmaru.

Preparazione prima di lucidatura di marmura.

 

Allora quandu pulemu u marmaru, chì duvemu preparà?Prima di lucidatura, avemu bisognu di priparà qualchi arnesi, cum'è macchina di terrazzo, macchina di lucidatura di marmura, discu di diamante, polvere di lucidatura, macchina di cristalli di petra è cusì.

 

Prucessu di lucidatura di marmura.

 

Passu di macinazione grossa, macinazione grossa, avemu bisognu di a prufundità di a lama di macinazione, u tassu di macinazione hè altu, u granu di macinazione hè grossu, a superficia di macinazione hè ruvida, u rolu principale hè di sguassà u marmura in u prucessu precedente lasciatu in a traccia di lama di serra è a petra. livellazione di petra, modellazione di grinding superficia in u locu.

 

Dui passi grinding fine, grinding fine dopu à a superficia di marmura di u mudellu, particeddi, culore hè statu chjaramente mustratu, è a superficia hè più dilicatu, liscia, è grinding fine dopu à u marmura accuminciau a hannu un gloss debbuli.

 

Trè passi fine grinding, fine grinding superficia marmaru senza l 'occhiu nudu tracce visibili, è a superficia sarà di più è più liscia, altu gradu di luce pò ghjunghje sin'à 55 gradi sopra.

 

Quattru passi di lucidatura, facemu in i primi passi, usemu a machina di lucidatura di marmaru, da 50-3000 foglia di sgrossatura di l'acqua di petra grossu à a mola di marmura fina, questu pò fà a terra luminosa è liscia cum'è nova, dopu à lucidatura è smerigliatura di a superficia di marmura. hè assai luminosu, a luminosità di marmura pò ghjunghje à più di 85 gradi.

图片4

In generale, i passi di l'appellu ponu esse basamente manighjà a superficia di marmura, ma qualchì volta scontru petre artificiali cum'è jazz biancu è resina.Dopu avè fattu, a superficia pò esse micca assai luminosa, pudemu spruverà a pozione A2 di novu cù 3000 # grinding to dry, Allora ripetite cù u nano pad, cù u specchiu di marmura reface cream NO2, 2X specchiu di serratura cuteddu in u latte Q5 lucidatura è grinding. , u fruttu di l'acqua brillanti serà assai megliu cà prima.

A lucidatura di marmura hè bisognu di attenzione.

Quandu pulimu u marmu, duvemu aduprà diversi prucessi di lucidatura è lucidatura secondu i sfarenti tippi di marmaru, è u prucessu di lucidatura è di lucidatura di u pianu pianu hè sfarente da u prucessu di lucidatura è di lucidatura di l'arcu.Duvemu attente à i seguenti quandu pulimu è lucidamu.


Tempu di Postu: Dec-15-2022